۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
فصل دوم سریال Alice in Borderland

به تازگی سرویس آنلاین نتفلیکس تریلری را برای فصل دوم سریال Alice in Borderland منتشر کرده است.

سریال آلیس در سرزمین مرزی (Alice in Borderland) بر اساس مانگای مشهوری به همین نام نوشته هارو آسو (Haro Aso) ساخته شده و فصل اول آن در سال ۲۰۲۰ میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شده بود.

این سریال داستان گروهی از افراد را دنبال می‌کند که از نقاط مختلف شهر توکیو انتخاب شده و سپس به جهانی به نام بوردرلندز یا سرزمین مرزی انتقال پیدا کرده‌اند. هر کدام از آن‌ها باید در مجموعه‌ای از بازی‌هایی مرگبار شرکت کنند تا بتوانند به خانه خودشان باز گردند.

از جمله بازیگرانی که در سریال «آلیس در سرزمین مرزی» حضور دارند می‌توان به کنتو یامازاکی (Kento Yamazaki)، تائو تسوچیا (Tao Tsuchiya)، نیجیرو موراکامی (Nijirō Murakami) و آیا آساهینا (Aya Asahina) اشاره کرد که تنها بازیگران فصل اول هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند.

فصل اول سریال «آلیس در سرزمین مرزی» در نقطه‌ای مهیج به پایان رسید و حالا طرفداران مشتاقانه منتظر آن هستند تا ادامه این داستان را مشاهده کنند. در تریلر تازه منتشر شده برای فصل دوم نیز بیشتر به ماجراجویی‌های شخصیت‌های اصلی پرداخته می‌شود و بازی‌های جذاب‌تر و متنوع‌تری به نمایش در می‌آیند.

تمام قسمت‌های فصل دوم سریال «آلیس در سرزمین مرزی» قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱) به صورت یکجا روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شوند.

منبع: کولایدر