Gotham Knights

رسانه IGN اخیراً ویدیو جدیدی را درباره درخت مهارت‌های متنوع و منعطف Gotham Knights بازی جدید WB Games منتشر کرده است.

با استناد به این ویدیو می‌توان این‌طور گفت که هر شخصیت افزون بر چهار درخت مهارت منحصر به فرد، مجهز به لباس‌ها و تجهیزاتی است که می‌توانند توانایی‌های آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهند.

به گفته پاتریک ردینگ (Patrick Redding) کارگردان خلاق اثر، این توانایی‌ها از طریق کسب XP و دریافت امتیازات همراه با پیش‌نیازهای رایجی که در بازی‌های نقش‌آفرینی دیده می‌شوند، آزاد می‌شوند. همان‌طور که پیش‌تر تایید شده بود، اگر تصمیم بگیرید بین شخصیت‌ها سوییچ کنید، پیشرفت شما نیز منتقل می‌شود:

اگر تصمیم بگیرید شخصیت خود را عوض کنید، به سادگی حالا شما امتیازات زیادی دارید که می‌توانید به فهرست مراجعه و آن‌ها خرج [پیشرفت شخصیت] کنید. شما می‌نشینید و آن‌ها را اختصاص می‌دهید. همچنین شما می‌توانید نمای کلی درخت مهارت را نظاره کنید. به همین ترتیب می‌توانید تصمیم بگیرید که می‌خواهید به چه چیزی دست یابید.

در نتیجه اگر بخواهید Batgirl بیشتر روی مبارزات نزدیک تن به تن یا هک و از سوی مقابل Nightwing روی یاری‌رسانی در موقعیت‌های چند نفره تمرکز کند، این امکان در اختیار شما قرار می‌گیرد. درخت‌های مهارت Marksman و Brawler از شخصیت Red Hood پیش‌تر نمایش داده و معرفی شده‌اند اما ما شاهد یک درخت دیگر هم خواهیم بود: Vengeance.

به گفته توسعه دهندگان درخت مهارت سوم اجازه می‌دهد که نمود فیزیکی این شخصیت را در دست بگیرید و به جنگ کسانی بروید که او واقعاً از آن‌ها عصبانی است. نهایتاً درخت مهارت آخر یعنی Knighthood بعد از بخش خاصی از داستان در دسترس قرار می‌گیرد.

با این حال، کسب توانایی در این درخت نیازمند کامل کردن چالش‌های به‌خصوصی است. آن چالش‌ها را انجام دهید تا بتوانید قابلیت‌های تازه ابرقهرمانان این بازی برای جا به جایی را کسب کنید. از جمله این قابلیت‌ها می‌تواند به Gliding برای Batgirl اشاره کرد.

بد نیست به توانایی‌های Momentum هم نگاهی داشته باشیم. این توانایی‌ها، حملات ویژه‌ای هستند که توسط فشردن ترکیبی از دکمه‌ها فعال می‌شود. این توانایی‌ها هم با انجام چالش‌های موجود در جهان بازی و در هارمونی با سایر ویژگی‌ها آزاد می‌شوند.

برای مثال حمله سریع Batgirl از جمله توانایی‌های Momentum او به شمار می‌رود اما کاربران می‌توانند آن را با سایر توانایی‌های درخت مهارت ترکیب کنند تا به گزینه‌های تاثیرگذارتری دست یابند و آسیب بیشتری را به دشمنان وارد سازند.

در انتها باید اشاره کنیم که تجربه بازی به صورت عادی و کامل کردن داستان اصلی و مبارزه با شرورهای Gotham Knights اکثر مهارت‌های موجود «اما نه همه آن‌ها» را آزاد می‌کند. شما می‌توانید از تاریخ ۳ آبان سال جاری (۲۵ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی) ماجراجویی خود را با این چهار شخصیت روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخص آغاز کنید.

مدتی پیش روی گیمفا خبر از گلد شدن بازی دادیم که نشان می‌دهد تیم توسعه دهنده تمام اهدافش را عملی کرده و حالا باید منتظر عرضه فوتیج از گیم‌پلی بازی طی ماه‌های پیش‌رو باشیم.

منبع: Gaming Bolt